Nadir sordu 🤔 2 ay önce

Merhaba; cepmarket sizden aldığım Xiaomi mi ekran koruyucu beğenmedim ve firmanıza yazdım, bunun üzerine ücretim iade oldu fakat ardından bir adet daha aynı üründen geldi içinde özür mesajı vardı. Sanırım ilk ürün yanlış gönderilmiş yada ben yanlış taktım. Yeni gelen üründe her hangi bir sorun yaşamadım, yazdıklarım için ne kadar özür dilesem azdır sizden. Ödemenizi tekrar yaptım bilginize sunarım jest içinde ayriyeten teşekkür ederim.

1 Yanıt Var
Cep Market Yönetici diyorki 2 ay önce
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Search in comments
Filter by Custom Post Type

Popüler: iPhone 6 Cam Değişimi

Soru Sor

Merhaba; Nadir bey

Nano Ekran Koruyucular da nadiren de olsa uygulama veya ürünle alakalı ufak tefek problemler yaşanabilmektedir. Yaşanılan problemin sebebi her ne olursa olsun, firmamız için öncelik her zaman müşterilerimizin memnuniyetidir. Müşterilerimizin yaşadığı bu tür problemlerle ilgili olarak, mağduriyetlerini giderme ve özür amaçlı hediyelerimiz, jestlerimiz her zaman olmuştur ve olmaya devam edecektir. Tekrarlanan ödemeniz karşılığında mail adresiniz üzerinden 12 ay boyunca kullanabileceğiniz indirim kodunuz hesabınıza gönderilmiştir. Yaşadığınız problemden dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, yazdığınız bu güzel yazı için ayriyeten teşekkür ederiz. Bilginize.

 

Bilgilendirme Yeterli miydi ? Lütfen Değerlendirin

için cevapCep Market Şikayet Hakkında
5 (100%) 3 oy verildi

Tartışmaya Katıl