Cep Market Öneri İstek ve Şikayet

Cep Market Öneri İstek ve Şikayet

Bize Sorun ✓Kategori: AksesuarCep Market Öneri İstek ve Şikayet
Nadir sordu 🤔 6 yıl önce

Merhaba; cepmarket sizden aldığım Xiaomi mi ekran koruyucu beğenmedim ve firmanıza yazdım, bunun üzerine ücretim iade oldu fakat ardından bir adet daha aynı üründen geldi .

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Nadir’in Teşekkür Mesajı

Sanırım ilk ürün yanlış gönderilmiş yada ben yanlış taktım. Yeni gelen üründe her hangi bir sorun yaşamadım

Cep Market Öneri İstek Ve ŞikayetCep Market Öneri İstek Ve ŞikayetCep Market Öneri İstek Ve ŞikayetCep Market Öneri İstek Ve ŞikayetCep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

42 Yanıt Var
En iyi cevap
Cep Market Yönetici diyorki 6 yıl önce
Soru Sor

 

Merhaba; Nadir bey

Nano Ekran Koruyucular da nadiren de olsa uygulama veya ürünle alakalı ufak tefek problemler yaşanabilmektedir. Yaşanılan problemin çözüldüğüne sevindiğimizi bilmenizi isteriz geçmiş olsun dileklerimiz ile.

 

Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no’lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Hızlı & güler yüzlü ve güvenilir cep telefonu tamir servisi.

CepMarket

Ufuk diyorki 6 yıl önce

cepmarket.life sitesinden alışveriş yaptım, biraz araştırdım çin sitesiymiş nereye şikayet etmem gerekiyor ?

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; cepmarket.com.tr olarak sitemiz harici diğer isim benzerliği taşıyan siteler ile ilişkimiz bulunmuyor, size bu konuda yardımcı olamadığınız için üzgünüz.

Bayram diyorki 6 yıl önce

Kargom taşıma durumunda görünüyor ? Tam olarak ne zaman elime ulasir

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Kargo taşıma süreci bölgenize göre değişkenlik göstermektedir order id – sipariş no göndermeniz durumunda sizlere yardımcı olabiliriz.

Toygar diyorki 6 yıl önce

mi 6 için caseman nano aldım yanlışlıkla üst jelatin yerine koruyucuyu kaldırdım dahada yapıştıramadım ? nasıl yapmam gerekiyor 

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Toygar sipariş nuramanız üzerinden sizler ile iletişime geçilecektir, satış danışmanlarımız sizlere her konuda yardımcı olacaklardır.

AHMETCAN diyorki 6 yıl önce

Yaklaşık 1 aydan beridir cepmarket.com.tr sitesinden Xiaomi Mi 6 markalı telefonu alabilmek için uğraşıyordum aklımdaki sorunları çözebilmek için servislerini ve cep telefonlarını aramama rağmen herhangi bir şekilde destek çıkamadılar ilgisizlik konusunda istediğim türde cevap alamıyorum maalesef umarım en kısa zamanda müşterilere karşı biraz daha ilgili olurlar.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Ahmetcan

  • Xiaomi Mi 6 hakkında Aklınıza takılan tüm sorular için dilerseniz ürün içindeki tartışma bölümünü tartışma bölümünü kullanabilir
  • Dilerseniz Bize Sorun başlığı altındaki Soru Sor  bölümünü kullanabilir
  • Dilerseniz İletişim bölümünden bizlere ulaşabilirsiniz, Bunların dışında mail atabilir, sabit telefon numaralarımızdan 0216 345 83 84 bizlere ulaşabilirsiniz.
  • Tüm soru cevap ve mail ile bize ulaşımlarda aynı gün içinde cevap sistemi kullanmaktayız, aklınızdakilerin cevaplanmadığını görmek bizi üzdü.

Bize istediğiniz an ulaşabilir istediğinizi sorabilirsiniz.

  • Xiaomi Mi 6 64 GB Fiyatı 2250 TL’dir.
  • Xiaomi Mi 6 128 GB ve Seramik versiyonlar stoklarda yoktur bilginize sunarız.
Engin diyorki 6 yıl önce

Cepmarket mi 8 istiyorum getirtiyormusunuz ?

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Mi 8 için hafta içi sizi bilgilendirebiliriz, dilerseniz 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilir bilgi alabilirsiniz.

Talat diyorki 6 yıl önce

Kolay gelsin iPhone 7 ekran değiştirdim İstanbul’dan kargo ile firma sizin firma degil, ekrranim çalışıyor ama arada takılanlar oluyor aradım ekrandan kaynaklanmadığını aoylediler. Ne gibi bir yol izlemek gerekiyor yardımcı olabilirmisiniz.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Öncelikle dilerseniz cihazınız için ücretsiz arıza tespiti yapabiliriz, dokunmatik entegresi arızalı olabilir veya kullanılan ekranda sorun olabilir. Cihazınızı gördükten sonra tam anlamıyla detaylı bilgilendirme tarafınıza sağlanabilir.

Fetih diyorki 6 yıl önce

Moto kurye İstanbul dışına hizmet vermiyor mu ?

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Selamlar; Fetih moto kurye ücretli bir servis olup servis ücretleri müşteri tarafından karşılanmaktadır, yalnızca İstanbul için bir hizmettir.

Mahmut diyorki 6 yıl önce

Cepmarket akşam verdiğim siparisi 2 kere seçim yapmisim, gün içinde telefona bakamıyorum ikinci siparişi iptal ederseniz sevinirim teşekkürler.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Mahmut bey isteğiniz üzerine uluşan hatada yanlış verilen 2’ci sipariş iptal edilmiştir, kargo takip bilgileriniz mail adresiniz üzerinden gönderilmiştir.

Çetin diyorki 6 yıl önce

iPhone batarya değişimi yaptırdım 3 firmaya sanırım sorun bataryadan kaynaklı degilmis, ücretini iade ettiler diğer firmalar gibi değiller ben şikayet değil teşekkür ediyorum.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; İlginiz için teşekkür ederiz

Hayat diyorki 6 yıl önce

Ekran koruyucu aldım gönderim yanlış yapilmis, aradım izah ettim yardımcı oldular yenisini gönderdiler,

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Selamlar; Sayın Hayat, yanlış gönderi için sizlerden tekrardan özür dileriz, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Fidan diyorki 6 yıl önce

Mail attım 2 gündür cevap bekliyorum #cepmarket notebook fan ekran değişimi lütfen!!?

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Selamlar; Maillerde yaşanan aksaklık adına özür dileriz. Samsung note 7 fan edition için ekran değişiminde orjinal yedek parçalar beklenmektedir, şu an geçici olarak ekran değişimi yapılamamaktadır.

Zeynep diyorki 6 yıl önce

Bence birden fazla sabit hatta ihtiyacınız var yada santral kurdurun lütfen, sürekli meşgul çalıyor telefonunuz

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Geçici olarak yaşanan bu sorundan dolayı özür dileriz, şuan hatlar normal çalışmaktadır.

Hatice diyorki 6 yıl önce

17 Temmuz 2018 Salı tarihinde Hepsiburada.com üzerinden 71994959 sipariş numarası ile satın aldığım 3 adet telefon kılıfından 2 si tercih ettiğim ve parasını ödediğim üründen çok farklıdır. Hatta faturadaki üründen bile çok farklı bir ürün gelmiştir. Yanında ise ürüne ek olarak gönderilen 3 adet cam filmi ve 1 adet telefon kalemi gönderilmiştir. İlk olarak taktığım j2 kılıfı uyduğu için diğer kapakları paketten çıkarmadan cam filmlerini yapıştırdım. Diğer kılıfları paketten çıkardığımda, ürünüme uzaktan yakından alakası olmayan ürünleri gönderdiklerini gördüm ve değiştirmeleri için kargoya verdim. Fakat cam filmleri olmadığı için ne değişim ne de yalnızca o ürünler için para iadem yapılmadı. Eksik ürün olduğu için iade kabul etmeyeceklermiş fakat kendilerine gönderdiğim kalem bile bana geri dönmedi. Nasıl tamamlayabilirim merak ediyorum. Ben ürünleri iade etmek değil, satın aldığım ürün ile değişiminin yapılmasını istiyorum. İnsanlara hatalı ürün yollayıp yanındaki hediye ürün samimiyetsizliği altında parasının asla karşılığı olmayan kılıfları vermek hangi satıcı ahlakına sığıyor anlayabilmiş değilim. En az Cep Market kadar, 2 kez şikayet oluşturup yaptırımda bulunmayan ve tüketicisini koruyamayan Hepsiburada.com da bu durumda hatalıdır. En kısa sürede bu durumu Tüketici Hakem Heyeti\’ne ve diğer mecralara taşıyacağım.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Hatice hanım cepmarket olarak com.tr harici satış platformumuz yoktur, Hepsiburada üzerinde bulunan cepmarket isim benzerliği taşımaktadır. Bu mağaza ile ilişkimiz bulunmamaktadır.

Cepmarket olarak biz sadece Kadıköy de com.tr olarak hizmet vermekteyiz.

Mehmet diyorki 6 yıl önce

Cep Market’ten Aldığım Ürünler Kötü Ve Defolu! Hepsiburada.com’dan Cep Market’ten telefon kılıfı, kırılmaz cam ve dokunmatik kalemi seti aldım. Ancak ürün göründüğü gibi gelmedi. Kılıf da cam da kalem de çok kötü. Kılıf defolu geldi. Kırılmaz camı zaten elime alır almaz paketinden çıkarırken kırıldı parçalandı kullanamadım bile. Kalem zaten ise yaramıyor, bir kuruş etmez.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 6 yıl önce

Merhaba; Mehmet Bey cepmarket olarak com.tr harici satış platformumuz yoktur, Hepsiburada üzerinde bulunan cepmarket isim benzerliği taşımaktadır. Bu mağaza ile ilişkimiz bulunmamaktadır.

Cepmarket olarak biz sadece Kadıköy de com.tr olarak hizmet vermekteyiz.

Kadir Tüfekli diyorki 6 yıl önce

iPhone 6 ekran değişimi için gittim, ekranım sağlammış sadece cam değişimi yeterli oluyor muş, iPhone’larda cam değişimi olduğunu bilmiyordum böylelikle kendi orjinal Apple’ın ekranı ben de kaldı ve ben renk solması veya başka bir sorun yaşamıyorum
 
Bu dürüst hareketleri için gerçekten firmayı tebrik ediyorum, teşekkür ederim cep market

Berkay Büyük diyorki 6 yıl önce

Merhaba; Hepsi Burada Cep Market satış platformunda mağazanıza varmı acaba?
Oradaki Cepmarket mağazası sizinmidir? İsim benzerliğimi acaba ?

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; cepmarket.com.tr harici satış platformumuz bulunmamaktadır.

hakkı diyorki 5 yıl önce

Hızlı güvenli tamir firması sorun yaşamazsınız

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; Hakkı bey önce geçmiş olsun dileklerimizi sunalım, bizi tercih ettiğiniz için ise teşekkürlerimizi.

Gürkan diyorki 5 yıl önce

Cep Market Servisin Dikkatsizlikleri!
S7 Edge cihazımın ekran değişimi için 1. gönderişimde ekran değişti fakat çekimi zayıfladı 2. Defa gönderdim çekim gücü düzelmişti fakat şarj soketi bozuktu 3. Defa gönderdiğimde satıcı: şarj soketine benim kırdığımı, soketi değiştirirken ekranı kırdığını ve yeni ekran takarak benden zarar ettiğini söyledi. Telefon geldiğinde yine çekmiyordu. Firma yetkilisi bana bir daha gönderme senden zarar ettim dedi. Herhangi bir şikayetim yok sadece hizmet alacakların bilgisi olsun diye yazıyorum.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Yaşadığınız bu sorun bizleri oldukça üzdü, tekrarlanan arızalarda kullanıcı hatası olmadığı takdirde yinelenen ücret talep etmemekteyiz. Bazen kronik sorunlar oluşabiliyor, firmamızın yada kullanıcı hataları bile olsa yardımcı olmak için buralarda olacağız.

Mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefon üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Faruk Hamdet diyorki 5 yıl önce

14 ocak tarihli siparişim hakkında bilgi alabilirmiyim

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; İnternet üzerinde yaşanan sorun nedeniyle siparişinizin kargo takip numarası akşam geç saatlerde gönderilmiştir, bilginize sunarım keyifli kullanımlar dileriz.

Samet diyorki 5 yıl önce

Cep Market Ümraniye Mağdur Etti!
Yaklaşık 3 ay önce HTC e8 telefonumu sim okumuyor şikayeti üzerine Ümraniye’deki Cep Markete götürdüm. Sim kartı yuvasının değişmesi gerektiğini 130 TL masrafı olduğunu söylediler. Yapılacaksa olsun diyerek verdim. Fakat telefonu en az 5-6 defa götür getir yaptım 20 gün içinde hiçbirinde olmadı. (Arıza her zaman yapmıyor bazen bir gün bazen 3-4 saat bazen kapat aç yaptıktan sonra sim okuyor) telefonun olmadığını telefonla arayarak söyledim getirin bakalım tekrar dediler. Umreye gidildiğinden içindede resimler olduğundan silinir korkusuyla bir yere aktarmadan telefonu götüremedim WhatsApp kullanarak konuşulabiliyor Wi-Fi’den. 14.03.2019 tarihinde telefonu bırakmak için gittiğimde 3 ay sonra telefon mu getirilir umrede kaç ay kaldılar dalga geçer gibi konuşuyorlar. Ürünün parasını ne geri verdiler ne de ürünü yaptılar. Biz buraya hacı hocalar diye getirdik güvendik. Beni hem 3 ay mağdur ettiler o kadar git gel yaptım hem de 130 TL aldılar. Bu arızayı 70 TL\’ye yapıyorlardı hacı hoca diye güvendik buraya verdik.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; Samet bey firmamız Cep Market olarak Kadıköy merkezde faaliyet göstermektedir, başka şubemiz ise bulunmamaktadır.
İlgili marka isim benzerliği taşımaktadır.

Firmamızın yaşadığınız durum adına üzülmüş olduğunu bilmenizi isteriz, bu konuda sizlere yardımcı olmaya çalışabiliriz. Dilerseniz firmamız ile iletişime geçip ücretsiz arıza tespit hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Harici aklınıza takılanları sormak için bizlere dilediğiniz zaman yazabilir – arayabilirsiniz. Geçmiş olsun dileklerimiz ile

galip diyorki 5 yıl önce

tahmin ettiğimden daha hızlı bir süreç ile telefonumu tamir ettileri teşekkürlerimi iletirim

denizli den kargo ile gönderim yaptım pazartesi gönderdim çarşamba döndü fiyat uygun şu an gayet güzel telefonum

ilerleyen günlerde tekrar yazacağım

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; Geçmiş olsun dileklerimiz ile, teşekkür ederiz.

Tuğrul diyorki 5 yıl önce

Cep Market Kadıköy Çalışanları İşini Düzgün Yapmıyor!

Telefonumun ekran değişimini Kadıköy cep market’te yaptırdım, aldım telefonu teslim almaya gittiğim zaman bana 1 gün beklememi söylediler bekledim sabah telefonu aldığım zaman ekran tekrar gitmişti.

Geri götürdüğüm zaman kullanıcı hatası dediler. Siz yaptınız, siz bozdunuz deyip suçladı, mesuliyet kabul etmediler. Bir daha para aldılar yapmak için işçilik sıfır.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce
Merhaba; Hiç bir teknik serviste bu şekilde kötü bir hizmet olmayacağı gibi, Cepmarket Kadıköy de böyle bir ilgilisizlik ve kötü muamele olması yada duyarsız kalınması mümkün değildir

Cep Market olarak ekran değişim işlemlerini 1-3 saat asasında sonuçlandırmaktayız.

Firmamızda gerçekleştirilen tüm onarım işlemleri şu şekilde gerçekleşmektedir

  • İsim / soy isim
  • Telefon seri no
  • İmei no
  • Arıza türü
  • Telefon modeli
Arıza ücreti gibi çok detaylı bilgiler firmamızda şartlar ve koşullarımız gereği garanti süresince saklanmaktadır
Firmamız üzerinde gerçekleştirilmiş işlemler arıza sözleşmesi gereği onarım sonrasında yinelenen arızalarda ise ücret talep edilmemektedir.

Firmamız üzerinde gerçekleştirilen tamir işlemlerinde tüm cihazlar ise sigortalanır

Firmamız ile ilgili tüm sorunlarda firmamıza iletişim hattımızdan, whatsapp hattımızdan yada mail adresimizden ulaşabilir, anlık tüm sorularınız detaylı cevaplar alabilir, yaşadığınız tüm sorunlarda yardım alabilirsiniz.

Web sitemiz üzerinden bulunan iletişim kanallarından bizlere ulaşabilir, firmamızda bir işlem gerçekleştirmişseniz. Bunu yukarıdaki belirttiğimiz kayıtlardan birini kullanarak her konuda ücretsiz yardım talep edebilirsiniz.

Recep diyorki 5 yıl önce

Ümraniye Cep Market’e telefon batarya soketi için gittim bir gün sonra gelmemi söylediler. Ertesi gün gittiğimde ekranın kırık olduğunu söyledi. Aldığımda telefon açılmıyordu. Bağırıp çağırarak gönderdiler. Sağlam telefonu bozup verdiler. Resmen hakkımı vermiyor.

Telefon batarya soketi için verdiğim cep telefonunu ertesi sabah almamı söylediler sabah gittiğimde ustanın gelmediğini öğleden sonra gelmemi söylediler sabah gittiğimde hiçbir şeyi olmayan telefon öğleden sonra gittiğimde ekranın kırık olduğunu söyledier telefon tamamen bozmuşlar bağırarak masaya vurarak Allah’a havale etmemi söyledi dalga geçerek resmen hakkım hiç edilmiştir

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; Recep bey firmamız Cep Market olarak Kadıköy merkezde faaliyet göstermektedir, başka şubemiz ise bulunmamaktadır. İlgili marka isim benzerliği taşımaktadır. Firmamızın yaşadığınız durum adına üzülmüş olduğunu bilmenizi isteriz, bu konuda sizlere yardımcı olmaya çalışabiliriz. Dilerseniz firmamız ile iletişime geçip ücretsiz arıza tespit hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Harici aklınıza takılanları sormak için bizlere dilediğiniz zaman yazabilir – arayabilirsiniz.

 

Geçmiş olsun dileklerimiz ile

Hüseyin Ç. diyorki 5 yıl önce

Sayın Cepmarket yetkilileri,
HTC U11 telefonumun camında büyük çatlaklar olmuştu.
Kayseri de ekranı değiştirecek/değiştirebilecek bir servis bulamadım, İnternetteki araştırmalarım sonucu en güvenilir olarak Cepmarketi gördüm. tereddüt etmeden telefonumu kargo ile gönderdim, kendileri telefonuma en uygun ekranı bulup değiştirdiler ve bana kargo ile geri gönderdiler…
Güvenim boşa çıkmadı ve yanılmamışım…
Teşekkür ederim.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 5 yıl önce

Merhaba; Teşekkürlerimizi sunar keyifli günler geçirmenizi dileriz.

Murat diyorki 5 yıl önce

Cep Market  Garantisiz İş Yapıyor! Cepmarket.com.tr garantisiz iş yapıyorlar. Cepmarket.com.tr diye bir firmaya rastladım telefonumun ekran cam tamiri için bayramdan önce irtibata geçerek bizzat Kadıköy’deki iş yerlerinde Note 8 telefonumu ekran camı tamiri yapılarak teslim aldım. 1 hafta geçmeden telefonumun camı darbe veya düşme olmadan çatladı ve çatlak ilerledi. İrtibata geçerek durumu ilettiğimde ise 650 TL yaptıkları cam değişimini tekrar yapılarak 100 TL indirimle yapacaklarını beyan ettiler. Yani yeniden gel 550 TL ver yapalım diyorlar. Taktıkları parça ve ürüne garanti vermiyorlarmış öyle söylediler. Takılan parçaya temin ederken ve kar koyarken mesuller ama garanti verirken hiçbir şekilde mesuliyet kabul etmiyorlar. Tüketici Hakları’na ta bayramdan sonra durumu arz edeceğim.

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Murat’ın Teşekkür Mesajı

Cep Market sahibi Barış beye ve çalışanlarına teşekkür ederim. Sorunumu yakından ilgilenenerek giderdiler.

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Ferhat diyorki 5 yıl önce

Cep Market Orijinal Ekran Takmamış! Cep Market Kadıköy’de bundan bir ay önce S8 Plus telefonumu ekran değişimi için getirdim 1 saate gelin alın dediler, döndüğümüzde bir de ne görelim biz orijinal ekran takmalarını beklerken adamlar ön ekran siyah arka kapak Gold olarak takmışlar böyle isterseniz 1200 TL olan ekran değişim fiyatını 900 TL’ye size yaparız dediler ben de tekrar uğraşmamak için kabul ettim bana abi bu orjinal ekran istediğin yere gösterebilirsin dedikleri ekranın elimdeyken çatlamaya başlamasıyla replika bir ekran takıldığı gerçeğiyle yüzleşmek zorunda kaldık. Bu nasıl esnaflıktır? Nasıl olsa anlamazlar diye düşünerek insanları kandırarak mı ekmeğinizi kazanıyorsunuz? Şikayetvar ile başlayarak reklamınızı her yerde yapacağım. Mahkemede görüşmek üzere.

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Ferhat’ın Teşekkür Mesajı

Barış Bey’e çok teşekkür ederim. Firma yaptığı işin arkasın da sorunu çözdüler, içiniz rahat güvenebilirsiniz sürecin başından sonuna kadar barış bey beni hep bilgilendirildi kendisine tekrardan teşekkür ediyorum. Saygılarımla

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Adem diyorki 5 yıl önce

Cep Market Ekran Koruyucuyu Vermediler Manisa’da yaşıyorum kargo ile iPhone 6 ekran değişimi yaptırdım, burayı tercih etme sebebim sadece nano ekran koruyucu hediyesi idi, ama ekran koruyucu falan göndermemişler. Kargo bedava kısmı güzel ama ekran koruyucu veriyoruz deyip, vermemeleri hiç hoş değil.

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Adem’in Teşekkür Mesajı

Cepmarket com tr süpersin hediye için çok teşekkürler 🙏

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Sinan diyorki 4 yıl önce

İPhone 5S marka cihazımı 3 dakika aralıklarla yeniden başlatma arızası ile 05/03/2020 perşembe günü Kadıköy Cep Market firmasına götürdüm. Oradaki çalışan kontrol etti. Önce batarya değiştirdi. “sonrada bataryadan değil bırakın inceleyelim biz size dönüş yaparız” dediler. 06/03/2020 tarihinde akşam 18:30′ da tarafıma dönüş yaptıklarında ise “şarj entegresi arızalı olduğunu fiyatının 250 TL olduğunu onay verirsem yapacaklarını” söylediler. Bende kendilerine “sitenizde şarj entegre değişim ücreti 200 TL yazıyor neden 250 TL istiyorsunuz” deyince “fiyat artışı” olduğunu söylediler.

nitekim kabul edip yaptırmak zorunda kaldım. 07/03/2020 cumartesi günü telefonu gidip teslim aldığımda ise kontrollerini yapmak istediğimde ekranın dokunmatiği hiç çalışmıyordu. Kendilerine gösterdim. Önce dokunmatik ekran entegresini değiştirdiler bu seferde ekranın sağ tarafı basmıyordu. Bu ekran yine basmıyor dediğimde ise “biz cihazı teslim alırken kontrol edemedik büyük ihtimal ekran arızalı verdiniz” şeklinde beni yalancı konumuna düşürdüler.

bende kendilerine “alt tarafı bir telefon ekranı için yalan mı söyleyeceğim? Ayrıca kontrol ettiniz şifresini girip açtınız ayıp ediyorsunuz, bir arızayı yaparken başka yerini mi bozuyorsunuz? ” dedim. Hemen telefonu elimden tekrar aldılar. 1 saat beni beklettikten sonra yan sanayi bir ekran takıp telefonu bana teslim ettiler. Telefon çalışıyordu.

ekranda dokunuyordu. Ancak, oradaki teknik serviste bulunan personellerin kabalığından davranışlarından şüphelendiğim için bu işi düzgün yapabileceklerine inanmadım. Eve gelir gelmez telefonumun altındaki 2 vidasını söküp ekranı kaldırdığımda ise şok oldum. Ekran entegrelerinin üstünde yer alan metal konnektör kapak, pil ana kart bağlantı entegresinin üstünde yer alan metal konnektör, Touch ıd entegresinin bağlantısını tutan metal konnektör, Touch ıd tuşunun altındaki vida ve metal konnektör yerlerine takılmamış. Onun yerine sarı bir bantla bantlamışlar. Telefonu geri götürsem bu seferde siz çaldınız diyecekler.

sonra insanlar neden esnafa güvenmiyor dersiniz.   ödediğim 1 kuruşu bile helal etmiyorum. Bu dünyanın diğer tarafı da var.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Merhaba yaptığımız kontrollerde cihazınızın servisimize geldiğinde zaten daha önce sökülmüş ve içindeki parçaların takılı olmadığının tespiti yapılmıştır.

Bu konuda daha önce bilgilendirildiğini görüyoruz.

Bu parçaların maliyet olarak gerçekten çok ucuz olduğunu bilmenizi isteriz, yedek parça için ayrılmayacak kadar değersiz olan bu parçalar normal şartlarda saklanmaz.

Sanırız daha önceki tamir için inceleme yapan firmalardan yada herhangi bir tamirci olabilir bu, aceleye geldiği için dikkatsiz bir şekilde davranıldıysa bu parçaların montajı gözden kaçmış unutulmuş olabilir.

Bu parçaların eksikliği yada unutulması ile firmamızın sorumlu olmadığını bilmenizi isteriz. Bu eksik parçalarda firmamız sizlere ücretsiz yardımcı olacaktır, eksik olduğunu düşündüğünüz tüm parçaları bizlere web sayfamızdan iletişim bölümünden iletirseniz ücretsiz gönderim sağlanacaktır.

Ozan diyorki 4 yıl önce

Ozan Şikayetini Yayından Kaldırdı.

Ozan’ın Teşekkür Mesajı

Firma çözüm için yardımcı oldu.

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Tahir diyorki 4 yıl önce

İphone X Ekran Değişimi Ve Boşa Giden Para
Merhaba, iPhone X marka cihazımın ekranını yaklaşık 1 yıl önce değiştirdim. Oradaki yetkili arkadaş yan sanayi mi orijinal mı takalım diye sorduğunda orijinal takalım demiştim çünkü telefonumu yaptırıp uzun yıllar kullanmak istiyordum. 2.000 küsur para verip, Ekranı Değiştirdikten 7/8 ay sonra kenarlarındaki yapıştırıcılar etkisini kaybedip, ekran yanlardan kalkmaya başladı. Birkaç kez hafta sonu yerlerine gittiğimde teknik elemanın olmadığını söylediler haliyle müdahale etmediler. Daha sonradan Korona pandemi falan derken hafta sonu yasakları derken süreç uzadı. Geçen gün gittiğimde teknik eleman değişim yapılmasını söyledi. Kullanıcı kaynaklı olduğunu, çok cepte taşınırsa içindeki kablolara zarar verebileceğini söyledi ( saçmalık, ben zaten sürekli sahada gezen biri değilim veya inşaata çalışmıyorum, yani hor kullanan biri değilim) eğer bunlardan biri olsaydım hak verirdim. Masabaşı işte sabahtan aksama kadar telefonum masada zaten. Boş kelimeden başka bir şey değil bu söylenilen. Normalde telefonun yanlardan açılmaması gerekir, yapılan onarımlarda işçilik garantisi verdiğinizi söylüyorsunuz ama yaptığınız iş ortada maalesef. Sonuç olarak, 7/8 ay kullanım ömrü olan bir ekrana 2.000 küsur para verdim. Yapılan bu haksızlık karşısında, Hakkımı helal etmiyorum. Zararımın giderilmesini talep ediyorum. Giderilmediği takdirde Tüm platformlardada yaşadığım bu olayı dile getirip kimseye sizi tavsiye etmeyeceğim.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Merhaba; Firmamız tüm onarım işlemlerinde 180 gün 6 Ay işçilik garantisi sunmaktadır. 6 Ay 180 gün sonrasında tüm işlem kayıtları veritabanı kayıtlarından silinmektedir.

Sorununuzun ücretsiz olarak çözüme ulaşmasını sağlamamız için gerekli işlemler adınız için teknik servis bölümünde başlatılmıştır.

Servis Takip İşlem NO = yk9f85bN

Yukarıdaki Takip İşlem No üzerinden yinelenen bir 6 aylık işçilik garanti süreniz bugünden itibaren geçerli olarak başlatılmıştır, bu hizmetten yararlanabilmek için cihazınızı ücretsiz kargo ile gönderebilirsiniz.

Ücretsiz onarım işlemleri için dilerseniz mağazamıza gelebilir misafirimiz olabilirsiniz, tahmini işlem süresi 90 – 180 DK arasındadır.

Yardımcı olabileceğimiz tüm konularda bizlere ulaşmaktan çekinmeyin.

Abdurrahman diyorki 4 yıl önce

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Abdurrahman’ın Teşekkür Mesajı

Para iadesi ve yol ücretini karşıladılar teşekkür ediyorum

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Furkan diyorki 4 yıl önce

2020 Şubat ayında eşimin iPhone 7 ekranı kırılmıştı https://cepmarket.com.tr/ sitesi üzerinden kargo ile telefon tamiri yaptırmak istedim, 3üne 5 ine bakmadım ve güvenerek direk cihazımı yolladım 2 gün içinde ekranımı teslim aldım 250 l yi havale yaptım dekontu falan hala duruyor, hatta bana gönderdikleri kendi firmalarına ait baskılı kutusunu bile saklıyorum, bu hafta maalesef ekran sağ üst taraftan kalkma yaptı önce eşim pek önemsemedi ama şu anda evde karanlıkta kullanırken açıklık bayağı belli oluyor hatta ekran ile cihaz arasından ışık sızması geliyor, kendilerine WhatsApp hattından yazdım resim istediler, cihaza ait resmi attım dönüş bekliyorum, 250 TL paramın boşa gitmesini istemiyorum ben zaten zor para kazanan ve düşük bütçe ile ailesine bakmak zorunda olan biriyim, umarım ekran sizden oldu kullanıcı hatası falan demezler daha yaptıralı 6 ay oldu 1 kez bile yere düşürmedim umarım hakkımı yemezler yoksa hakkımı helal etmeyeceğim.

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:
Furkan’ın Teşekkür Mesajı

Firmayı aradım yardımcı oldular, kargo ile tekrar gönderdim ve gerçekten yapıp gönderdiler çok teşekkür ediyorum işiniz gücünüz rast gelsin esnaf adamlar

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Harun diyorki 4 yıl önce

İnternet sitelerinde iPhone şebeke sorunu tamiri 350 TL yazıyor. Gidip yaptırdığımda ise 600 TL aldılar. O kadar kişiden kimse de fazla fiyat alıyoruz diye birbirini uyarmadı. Profesyonellik sıfır. Ya sitenizde yazan fiyatı alırsınız ya da sitedeki fiyatı değiştirirsiniz. civarda o kadar tamirci var gidin onlara yaptırın. Aradaki fiyat farkını yapıldıktan sonra fark ettim, telefonları da açmıyorlar.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Merhaba; Bu arıza türünde başlangıç fiyatını görmüş olabilirsiniz, ilgili arızanın kategori listesinde her model için ayrı fiyatları inceleyebilirsiniz. Modeller ve arızalar arasında fiyat farklılıkları bulunmaktadır, harici sormak istedikleriniz için bizler ile iletişime geçebilirsiniz.

Mehmet diyorki 4 yıl önce

Cep market com TR Kadıköy’den den Xiaomi Scooter m365 Pro satın aldım, yaklaşık 3 hafta sonra lastikten ses gelmeye başladı. Resmi Xiaomi mağazası olduğu için güvenerek aldım hatta bir de hava pompası aldım indirim bile istemedim fakat bu ses hiç normal değil, hatta benden önce yeğenimde aynısından satın aldı fakat bunda böyle bir durum söz konusu bile değil, İTÜ güzel sanatlarda son sınıf öğrencisiyim şu pandemi nedeni ile zaten zorlukla eğitim yapmaktayız. Tek zevkimiz sadece bu desem yeridir. Bu ürüne 5.500 TL nakip ra verip aldım scooterın servise giderek yapılmasını değil yenisi ile değişimini talep ediyorum. Sadece 33 kilometre de daha doğru düzgün kullanmadım bile lütfen cihazımı değiştirin Tüketici Hakem Heyeti ile falan uğraşmayalım iyi çalışmalar

 

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Mehmet’in Teşekkür Mesajı

Teşekkür ederim yenisi geldi

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Gulsen diyorki 4 yıl önce

Yukarıda adı geçen telefon kapağını 22 Haziran tarihinde sipariş verdim. Bundan önce kullandığım kapak çizilmesine rağmen hiçbir zaman alüminyum folyo gibi ayrılmadı. Fakat Cep Marketim Firmasından almış olduğum kapak incecik folyo gibi ayrılmaya ve dökülmeye başladı. Bu ürünü 2 ay bile kullanamadım. Korsan veya yan sanayii bir ürünle kandırıldığımı düşünüyorum. Fotoğrafını paylaşıyorum. Para iadesi talep ediyorum.

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Merhaba; Cep Market olarak cepmarket.com.tr harici satış platformumuz bulunmamaktadır Hepsiburada, N11 yada gittigidiyor üzerinde bulunan Cep Market isimli mağazalar isim benzerliği taşımaktadır.

Bu mağazalar ile ilişkimiz bulunmamaktadır.

Lütfen satın aldığınız firmanın cari bilgisini & ünvanını kontrol ediniz. Firma ile profil üzerinde bulunan bağlantıları kullanarak iletişime geçebilirsiniz.

İlgili satış mağazası platformu destek hattı üzerinden de bu işlemleri gerçekleştirebilirsiniz.

Tuna diyorki 4 yıl önce

Cep Market platformu’ndan Xiaomi Note 10 Lite için ekran koruyucu aldım, cihaza ekran koruyucu yu yapmadan önce aynen YouTube.com kanallarında izlediğim gibi önce sildim sonra toz bırakmadan tekra sildim ortalayarak yapıştırdım, sanırım mart ayında yani bundan 5 ay önce almıştım hiçbir şekilde suya değmedi. bozuk para koyduğum cebime bile koymaktan sakındım gözüm gibi baktım zaten gerekirse resim atarım ya da gösteririm ekran koruyucuda bırakın darbeyi falan kılcal çizik dahi bulamazsınız, fakat bu hafta itibariyle ekran koruyucu anlayamadığım bir şekilde yanlardan kalkma yapmaya başladı, malzemeyi ısıtarak tekrar yapıştırmak istesem de bir türlü eskisi gibi olmadı ekran koruyucuya yanları tam kaplayan model olduğu için 135 TL verdim, bana 6 ay garantili olarak satıldı lütfen acil olarak değişim yapmanızı rica ediyorum fişini almıştım hala saklıyorum.

 

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Tuna’nın Teşekkür Mesajı

Çok teşekkürler cepmarket com TR, yanında gönderdiğiniz temizlik kiti için ayrıca teşekkür ederim, beni hayal kırıklığına uğratmadınız, teşekkürler şikayet var com

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Merhaba; 180 İş gününü doldurmamış olan siparişiniz için yeniden ücretsiz gönderim sağlanabilir.

Sipariş ID ile destek hattımızdan bizlere ulaşabilir, bu konuda yardım talep edebilirsiniz.

Ekran koruyucu ürününüz ücretsiz olarak 3 iş günü içinde tarafınıza gönderilecektir.

Meltem B. diyorki 4 yıl önce

merhaba cepmarketin.com sitesi sizinmi sipariş vermek istiyordum ?

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 4 yıl önce

Merhaba; cepmarket.com.tr harici satış ve destek adresimiz bulunmamaktadır.

Yasemin diyorki 4 yıl önce

Sayın yetkili 09.10.2020 tarihinde Yurtiçi Kargo ile anlaşma kodunuz üzerinden size Gold renk iPhone 8 Plus cep telefonu gönderdim, iPhone 8 Plus ekran değişimi yaptırdım dekont ve kargo fişini dilerseniz email atabilirim, cihaz tamirinden sonra hediye edilecektir ibaresi bulunan Case Man ekran koruma sprey kiti maalesef elime ulaşmadı, kargo poşetine tekrar tekrar baktım ama içine konulmamış özellikle şu pandemi döneminde sizi seçme nedenim cep telefonu koruma spreyi almak isteyişimdi hatta bu unutulma ya da ihmal sebebiyle 2 adet göndermeniz rica ederim, umarım bu mesajım yerine gider ve doğru kişiler tarafından okunur 350 TL’lik alışverişimin doğru bir şekilde tamamlanmasını rica ediyorum.

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Yasemin’in Teşekkür Mesajı

Yasemin’in şikayet sonucundan memnuniyeti

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Sinem diyorki 3 yıl önce

Cumartesiden beri size ulaşmaya çalışıyorum ama ne watsap mesajlarıma ne de telefonlarıma cevap veriliyor acil yardım destek hattından da ulaşamıyorum acil ekran.degisimi yapılması gerekiyor lütfen aramalarıma cevap verir misiniz

Cep Market Yönetici cevapladı 😎 3 yıl önce

Merhaba; Hafta sonu dahili hatlarımız ve Whatsapp destek hatlarımız sokağa çıkma yasağı kapsamında kapalıydı. Hafta içinde dilerseniz sabit dilerseniz Whatsapp destek hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

0537 958 02 02 hızlı destek hattımız sizlere yardımcı olacaktır.

Ebru diyorki 3 yıl önce

24 Mart 2021 tarihinde Teknoway ®/Cep Market firmasına Samsung Galaxy ® s7 Edge telefonumu ön cam değişimi talebiyle teslim ettim. Teslim alınırken telefonun ekranında sorun olup olmadığını tespit etme amaçlı test ettiler. Bende vermeden önce test etmiştim zaten. Bir sorun yoktu. 2 3 saat içinde tamir edilmiş olur, biz zaten arayıp haber veririz denildi. Ben gitmeden önce WhatsApp ® numaraları üzerinden iletişime geçip getireceğimi bildirmiştim. Teslim ettikten 3 saat sonra aradık ama ulaşamadık. Yoğunluktan olduğunu düşünüp teslim almak için direk iş yerine gittik. 15 dakika bekledikten sonra ödemeyi yapıp üzerinde lastikler varken teslim aldık. Lastiklerin 3 saat kalması gerektiği söylendi. Bende kurcalamadım benden kaynaklı sorun olmaması adına.
Yaklaşık 5 saat sonra lastikleri çıkarıp dokunmatiği test ettiğimde de alt kısmın çalışmadığını gördük. İletişime geçmeye çalıştık ve özür dileyip yarın getirmemizi istediler tekrar. Yoğunluktan olabilir dikkatten kaçmıştır deyip üzerinde durmadık. Sonrasında götürdük ama maalesef ürün temin sıkıntısı yaşanmış ve haliyle telefonu teslim almam 3 günü buldu. Bütün islerim aksadı. En sonunda dün teslim aldım ama gerçekten hayal kırıklığı yaşadım. Ekranın kilitliyken arka kısmında garip gölgeler, iç kısmında ve klavyenin üzerinde tozlar var. Alt sol kısım da ki dokunmatik tuş temassızlık yapıyor.
Orta tuş basmıyor vs. özür dilediler ilk hatadan sonra ama kaybedilen zamanın sonunda hala bu sorunları yaşamak çok can sıkıcı. Tekrar telefonsuz kalmamak için arayıp bilgilendirmedim bile, zaten ulaşamıyorsunuz🤷‍♀️. Umarım bundan sonra yoğunluklarının üstesinden hakkıyla gelebilirler. Çünkü aksi halde şikayetlerin ardı arkası kesilmez.

 

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Ebru’nun Teşekkür Mesajı

“Öncelikle Cep Market firmasına teşekkür etmek istiyorum. Şikayetim yayınlandıktan kısa bir süre sonra firma yetkilisi bana ulaşarak özürlerini iletti. Aranmayı beklemiyordum ama gayet samimi ve çözüm odaklı bir yaklaşım sergilediler. Diğer firmalar gibi görmezden gelip suçu müşteriye atmamaları beni çok memnun etti. İş prensipleri ve profesyonel tutumlarından dolayı olası bir arıza ya da tamirat durumlarında ilk adresim yeniden burası olacak. Bol kazançlar dilerim. Tekrardan teşekkürler.”

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Lamia diyorki 3 yıl önce

İstanbul Kadıköy Söğütlüçeşme\’de bulunan cep market firmasından arabamda kullanmak üzere bir araç şarjı siparişi vermiştim. Sipariş verdiğim üründe, tek şarj içerisinde iki giriş bulunuyordu bana gelen üründe tek giriş var iki telefon kullanıyorum şirket telefonum ile kendi telefonumu şarj edebilmek için bu ürünü almıştım ama yanlış ürün göndermişler. Acilen düzeltilmesini talep ediyorum.

 

GÜNCELLEME – SORUN ÇÖZÜLDÜ:

Lamia’nın Teşekkür Mesajı

“Bir hata sonrası çok öfkeli yaklaşımımı resmen göğüslerinde yumuşatarak her sert cümlemin arkasından benimle ılımlı ve çözüm odaklı konuşarak beni kazandılar 🙂 Hatalarını telafi etmek için gayret göstermeleri, profesyonel yaklaşımları fazlasıyla tatmin ediciydi. Biraz sert çıkışım için özür dilerim.”

Için Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve ŞikayetIçin Cevapcep Market Öneri İstek Ve Şikayet 5.0/5

Tartışmaya Katıl ( Yayınlanma Süresi 24 saati bulabilir )

13 + 7 =