Cep Telefonu Anakart Arızası Nasıl Anlaşılır?

Blog sayfasına dönün
iPhone Anakart Değişimi Fiyatı

Cep Telefonu Anakart Arızası Nasıl Anlaşılır?

Cep telefonu anakart arızası nasıl anlaşılır bundan bahsedelim. Anakart bir telefonda en önemli parçadır. İşlemci, RAM ve grafik birimi bu kart üzerinde yer alır. Kart arızalandığında ise telefon hiçbir şekilde çalışmaz; ekranı görüntü vermez ve de ekran arka aydınlatması çalışmaz.

Başlıca Anakart Arızası Etkenleri

Cep telefonu anakart arızası nasıl anlaşılır bunu bilmenize yardım edecek bazı maddelere aşağıda yer verdik. Bunları gözden geçirerek anakartın hasarlı olup olmadığına kendiniz karar verebilirsiniz. Cep telefonu anakart arızasını anlamak sanılandan kolaydır:

  • Telefonu açarken veya herhangi başka bir işlem sırasında ekranda bir miktar ışık görürseniz anakartınız hala çalışıyor demektir.
  • Güç düğmesine ve sesi kısma düğmesine aynı anda basmayı deneyin; siyah veya mavi renkli bir kurtarma ekranı belirirse, telefon hala hayatta demektir ve sorun Android‘de olabilir.
AirPods ve EarPods Temizleme

Ekranda Işık Yoksa

Telefon ekranından hiçbir şekilde “ışık” alamamak anakart arızasının göstergelerinden biridir. Ancak bu aynı zamanda ekran arızasına da işaret edebilir. Anakart arızasında telefon tamamen çalışmayı durdurur. O nedenle cihazınızı bilgisayara bağladığınızda bilgisayar tarafından görülüp görülmediğine dikkat edin. Cihazınız tanımlanıyorsa aslında çalışıyor ve anakart arızası bulunmuyor demektir.

Anakart arızası genellikle su hasarı sonucunda yaşanır. Özellikle tuzlu suya düşürülen telefonlarda tuz iyon yüklü olduğundan anakartta kısa devre oluşmasına neden olur. Telefonda anakart arızası ancak yeni bir anakart takılarak düzeltilebilir. Telefonun hemen her bileşeni bu karta lehimlendiğinden, herhangi bir arızada hasarlı parçanın onarımını yapmak mümkün değildir.

Tamir Ne Kadar Sürer?

Kadıköy telefon teknik servisi CepMarket’te tüm anakart değişimleri yaklaşık 1 saat sürmektedir. Anakartın üzerinde aynı zamanda hafıza çipi de yer aldığından işlemin ardından bilgileriniz ne yazık ki sıfırlanacaktır. Ancak önceki anakartınızda hayati bilgiler olduğunu düşünüyorsanız CepMarket teknisyenlerimiz cihazınızda hafıza çipi taşıma işlemi yapabilirler. Lehimleme tekniği gerektiren bu işlem ekstra bir maliyet ile gelir.

Üst Düzey Parçalar

2006 yılından bu yana telefon teknik servisi olarak Kadıköy’de hizmet verdiğimiz mağazamızda üst kalite parçalarla anakart değişimi yapıyoruz. Tamirlerimiz daima işçilik ve parça garantilidir.

Telefona Format Atma

5 Ağustos 2020 – iPhone Ekran & Cam Değişimi Fiyatları

ModelCam Değişimi FiyatıEkran Değişimi Fiyatı
iPhone XS Max
1200 TL TL
iPhone XS700 TL1099 TL
iPhone XR
TL1400 TL
iPhone X
650 TL1700 TL
iPhone 8 Plus
350 TL240 TL
iPhone 8 Plus Arka Cam 399 TL
iPhone 8300 TL240 TL
iPhone 8 Arka Cam399 TL
iPhone 7 Plus 250 TL220 TL
iPhone 7220 TL250 TL
iPhone 6S Plus
200 TL229 TL
iPhone 6S190 TL200 TL
iPhone 6 Plus
180 TL229 TL
iPhone 6160 TL200 TL
iPhone 5S150 TL150 TL
iPhone 5C150 TL150 TL
iPhone 5150 TL150 TL
iPhone SE150 TL150 TL
iPhone 4S149 TL149 TL
iPhone 4149 TL149 TL

Bu gönderiyi paylaş

Yorumlar (91)

  • Müşteri cevap

    Merhaba benim telefonum iphone 6 oynarken aniden kapandi. Isinmaya basladi sorun ne olabilir?

    14 Temmuz 2020 , 16:57
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      14 Temmuz 2020 , 23:49
  • Müşteri cevap

    Merhaba ben telefonumu yeni almıştım 3 gün sonra kendiliğinden kapanıp açıldı kapanıp açıldı bunun nedenini öğrenmek istiyorum
    ve garantiye gönderdik yeni telefon gönderdiler bu telefonun da imei numarası kayıtlı değilmiş satılan yere gittiğimizde yoğunluktan dolayı kaydetmemişlerdir dediler bu konular hakkında bilgi almak istiyorum o telefonun içinde bir sürü fotoğrafım vardı 🙁

    14 Haziran 2020 , 10:00
    • Cep Market cevap

      Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      14 Haziran 2020 , 12:23
  • Müşteri cevap

    J7 Max Telefonum normal hasarsız düzgün bir biçimde kullanıyorum
    telefonumu bilgisayardan usbkablo aracılığıyla sarj ediyordum her zaman yine akşam üstü telefonu sarj edeyim dedim bir anda kapandı hiçbir şekilde açılmıyor hard reset denedim olmuyor bunun sorunları nedir acaba ve yapılabilir mi

    7 Haziran 2020 , 08:48
    • Cep Market cevap

      Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      7 Haziran 2020 , 14:34
  • Müşteri cevap

    Merhaba bende gm 5 plus cocuk ustune bastiginda telefon kapandi ve sarj almiyordu.bende sans eseri ses acma ve guc tusuna bastim resetleme ekrani geldi resetledim telefon acildi sonra tekrar kapandi.acma tusunu basinca acilip kapaniyor sorun neyden kaynaklaniyor .tamirci anakart arizali dedi .sizce anakart arizasimi

    5 Haziran 2020 , 11:13
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Sorun anakart kaynaklı olabilir, fakat firmamızda bu modelde yedek parça olarak ana kart bulunmadığı için sizlere yardımcı olamıyoruz.

      Tavsiyemiz yetkili servise bir ücretsiz arıza tespit işlemi yaptırmanız yönünde olacaktır.

      Bu modelde ana kart değişimi ücreti tahmin ettiğinizden fazla tutabilir, öncesinde sizleri bilgilendirmelerini rica edin. Bu sayede ücret tahmininizin altında ise onarım işlemlerini düşünebilirniz.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      5 Haziran 2020 , 16:20
  • Müşteri cevap

    samsung j7dous telefon akşam şarza bıraktım sabah telefon hiç açılmadı telefoncuya sordum ekran gitmiş dedi.öncesi ise ekran ılğını tam karartınca yılpılama yapıyodu.arıza nerdedir.ekransa fiyatı ne kadar garantilimi orjinal ekran mı takıyonuz?

    4 Haziran 2020 , 22:08
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Ekran değişimi işlemlerinde fiziki garanti sunulmayacaktır, hiç bir marka ekran türü için garanti sunmaz. Firmamız tüm onarım işlemleri sonrasında işçilik garantisi sunmaktadır. Parça deneme sürecinde oluşabilir, firmamızdan kaynaklanan arıza türleri içinde garanti sunmaktadır.

      Samsung Galaxy J7 Duo için OEM ekran değişimi fiyatı 450 TLSamsung Galaxy J7 Duo için Orijinal ekran değişimi fiyatı ise 750 TL
      Yardım mı Lazım?
      https://cepmarket.com.tr/bize-ulasin/

      5 Haziran 2020 , 16:16
  • Müşteri cevap

    Samsung telefonun ekran kartı bozuldu, ekran kartı yandı sanırım koku geldi

    Bu telefonun tamiri olur mu sizce ?

    22 Mayıs 2020 , 04:25
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      22 Mayıs 2020 , 16:04
  • Müşteri cevap

    Mrb ben a7 2016 kulanıcısiyim telefonumun ekranı çizik dahi yokken ekran soğuyunca telefonun ekrani gelmiyo tuşa bastiğım zmn ani bi beyaz ışık geliyo acilmiyo ama ekranı ısıtınca açiliyo sizce bu anakartan mı yoksa ekrandan mi kaynaklaniyo ha bide ekran parlaklığinı en aza indirince ekran titriyo bakılınılmaz oluyo

    14 Mayıs 2020 , 03:55
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu arıza LCD panel yada Ana Kart üzerinden kaynaklanabilir, bazı durumlarda ise dokunmatik entegresi benzeri sorunlar gösterebilir. Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      14 Mayıs 2020 , 16:04
  • Müşteri cevap

    Merhaba benim telefonum unutularak çamaşır makinasında yıkanmış lakin cihazı şarja taktığımızda bildirim ışığı yanıp sönüyor açma tuşuna bastığımda ise telefonumun açıldığına dair ses veriyor sizce anakartta bi sorun var mıdır?

    12 Mayıs 2020 , 14:29
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Model ve marka yapılacak işlemleri değiştirebilir. Tahmini bir arıza ise dokunmatik entegresidir, genellikle bu arıza iPhone modellerin gözlemlenir.

      Net bir cevap ancak arıza tespit işleminden sonra sunulabilir. Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      12 Mayıs 2020 , 17:33
  • Müşteri cevap

    Telefonun işlemcisi bozulursa ne olur, telefonda kısa devre çözümü var mıdır?

    11 Mayıs 2020 , 03:38
  • Müşteri cevap

    Merhaba annemin telefonu yavaş şarj uyarısı veriyordu aldırış etmedik. Kullandığı kablo orijinal değil ondandır diye düşündük. çok uzun süredir aynı uyarıyı veriyordu. Daha sonra telefon şarj olmamaya başladı. teknik servise götürdük ve bize anakartın değişmesi gerektiğini söylediler cihaz samsung A7. Telefon çokça kez düştü. Önemlli bi ayrıntı mı bilmiyorum ama arkasında mıknatıslı bir aksesuar da var. Şarj almaması anakart yüzünden olabilir mi ? yanlış bi işlem mi uyguladılar hiç bilmiyorum. Hala yavaş şarj uyarısı veriyor. Doğrusu baya da para aldılar. Umarım içimi rahatlatıcak cevap sizdedir.

    6 Mayıs 2020 , 19:30
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Öncelikle yaşadığınız problemden dolayı üzgünüz. Yavaş şarj olma sorunu ana karttan, bataryadan veya şarj soketi parçasından yapabilir.
      Cihazın teknisyenlerimiz tarafından kontrol edilmesi gerekmektedir. Ana kartı değiştirdiğiniz teknik servis ile tekrar görüşmenizde fayda olduğunu da bildirmek isteriz.

      6 Mayıs 2020 , 23:56
  • Müşteri cevap

    Merhaba a20s telefonumu bir defa halinin uzerine dikey dusurdum. 1 hafta sonra telefon sarj almamaya basladi. Dustugu icin garantiye gondermedim telefon tamircisine goturdjm telefonu acti arkadaki filime dokundugu an sarj almaya basladi ve geri kapatti 2 gun sonra tekrar ayni sorunu verdi sarj almadi ve ahizeden konusurken ses gitmedi ses kaydi ve hoparlorde karsiya ses gidiyor ama ahizeden gorusmede gitmiyor. Telefonun arka kismina baski uyguladigimda ses gidiyor sarj aliyor tekrar tamire verdim filimi degisecek dediler filimden degilmis anakartta catlak var dediler suan titresimde calismiyor .. bu anakart arizasi olabilirmj ? Ve ha badka bir arizadanmidir.? Telefon son surumu yuklu ????

    1 Mayıs 2020 , 02:44
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Evet ana kart arızası olma ihtimali bulunuyor, fakat bu modelde ana kart bulmanız çok zor olacaktır. Sizlere cepmarket olarak yardımcı olamıyoruz, stoklarımızda bu modele için yedek parça bulunmamaktadır.

      Tavsiyemiz servise verip arıza tespiti yaptırıp, maliyet hakkında bilgi almanız yönünde olacaktır.

      Ana kart değişimi tahmininizden uygun yada pahalı çıkabilir, sizlere yardımcı olamadığımız için özür diler anlayış için teşekkür ederiz.

      1 Mayıs 2020 , 22:37
  • Müşteri cevap

    merhaba. samsung galaxy note fun edition telefonum kendiliğinden kapandı ve açılmadı sadece bildirim ışığı mavi yanıyordu. açılmıyor ve şarj almıyordu. şarjı bittikten sonra şarja taktım sonra açıldı ama hafif bir işlem yaptığımda yani işlemciyi çalıştıracak bişeyler yaptığımda tekrar kapanıyor. bazen kendini sürekli resetliyor açılış ekranındayken yani tam açılmıyor. bazen de hiç açılmıyor şarjı bitene kadar. yeniden sarj edip tam açılınca hiç birsey yapmayınca ve ya cok basit işlemciyi yormayan şeyler yapınca telefon çalışıyor ama birazcık kasılınca yine donup kapatıyor kendini. factory reset felan yaptım ama olmadı. sorun nedir acaba?

    7 Nisan 2020 , 11:14
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu arıza ana kart üzerinde bir sorundan kaynaklıdır, arızası ise oldukça zahmetlidir.

      Firmamız bu modelde ana kart için destek sunamamaktadır, bunun için özür diler anlayış için teşekkür ederiz.

      7 Nisan 2020 , 19:18
  • Müşteri cevap

    merhabalar sony xperıa xa1 cıhazım var telefon sarzı bıterek kapandı.
    1.Telefonu sarza taktımda acılmıyor ses ve power tusuna aynı anda bastıyorum yanıt yok.
    2.Sarza taktım sol ustunde sarz takınca yanan kırmızı led yanıyor sadece
    3.pc taktım aynı kırmızı led yanıyor ama pc de gorunmuyor telefon
    4.pc taktımda arkaya arkaya telefonu pc takıtmızdakı gır cık seslerı gelıyo 10s arayla

    1 Nisan 2020 , 13:04
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun ana kart kaynaklı olabilir, maalesef stoklarımızda bu model için ana kart ve ekran bulunmuyor.

      Bu arıza tipinde bu modelde sizlere sizlere yardımcı olamıyoruz, bunun için özür anlayış için teşekkür ederiz.

      1 Nisan 2020 , 16:48
  • Müşteri cevap

    Meraba benim telefonum kendiliğinden kapanıp açılıyor ve jarji bazen iniyor ben bataryadan kaynaklanıyordur diye bataryasını değiştirdim fakat hala aynı şey yine oluyor açılıp kapanıyor jarj iniyor ve kapanınca acayip bı ses geliyor jarjda çalışıyor fakat jarjdan çıkarınca bı kaç saat sonra tekrardan kapanıp açılıyor acaba sorun nerde yardımcı olabilirmisiniz

    26 Mart 2020 , 00:44
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      26 Mart 2020 , 19:25
  • Müşteri cevap

    Anakartı arızalı telefon çalışır mı? ek olarak telefon ana kartı değişince içindekiler silinir mi

    Teşekkürler acelesi yok

    23 Mart 2020 , 22:57
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Arızalı ana kartlar bazen çalışabiliyor, örneğin ana kart sağlam gibi görünebilir açılabilir fakat şebeke sorunu yaşayabilirsiniz. Yasa ses sorunu yaşanabilir, birden fazla arıza tipi oluşabiliyor. En kötü senaryo ile ana kartı susan yani hiç cevap vermeyen açılmayan bir cihazda ana kart değişimi yada onarım işlemleri yapılmalıdır.

      Onarım yapılması
      Ana kart değişmesi

      2 seçenekte de cihazınızın içindekilerin silinme ihtimali mevcuttur.

      23 Mart 2020 , 22:57
  • Müşteri cevap

    Huawei mate 20 lite telefonum hiçbir şekilde açılmadı. Servise gönderdim. Anakartının değişmesi gerektiğini ve olurumu almaları gerektiğini belirttiler.
    Telefonu alalı 11 ay oldu garanti kapsamında birebir aynısı ile değişimini istiyorum dedim. Değişimin olamayacağını bu konuda yasal sürecin 6 aylık telefonlara uygulandığını telefonumun bu süreyi geçtiğini belirttiker. Huawee nin sayfasında anakart değişim süreciyle ilgili telefonun garanti kapsamında birebir aynısı ile değişimi konulu bir kısım mevcut değil. Sizin bu konuda bilginiz ne yönde. Tüketici kendinden kaynaklanmayan bir durumda anakart gibi cihazın en önemli yapısı için birebir değişim talebinin kanunda yeri nedir. Aydınlatırsanız teşekkür ederim.

    20 Mart 2020 , 15:11
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu konuda Wahtsapp hattımızdan destek aldığınızı görüyoruz.

      Keyifli günler dileriz.

      20 Mart 2020 , 15:51
  • Müşteri cevap

    Merhaba iphone 8 kullanıyorum ve sabah uyandığımda telefonun kapandığını gördüm ve hiç bir şekilde yanıt vermiyor saatlerce sarjda beklettim ekrana sarj işareti bile gelmiyor resetlemeue çalıştım ama olmuyor sizce sorunu nedir?

    19 Mart 2020 , 23:00
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Geciken yanıt için özür dileriz, bu arıza tipi ana kart üzerinden kısa devre, çatlak yada benzeri bir sorun gibi duruyor. Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.
      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      20 Mart 2020 , 15:48
  • Müşteri cevap

    İphone 8 plus kendi kendine gün içinde kapanıp açılıyor yazılımsal olacak her türlü şeyi denedik fakat yine aynı sorun devam ediyor ayrıca telefon kapanırken ekranda ince bir çizik oluşuyor sebebi nedir

    4 Mart 2020 , 10:40
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun dokunmatik panel yada soketlerden kaynaklanıyor olabilir, arıza ana kart üzerinde olabilir. En net cevap ise arıza tespit işlemleri sonrasında belirmektedir.

      Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      4 Mart 2020 , 22:24
  • Müşteri cevap

    samsung galaxy note3 kullanıyorum. telefonda aldığımdan beri batarya sorunu var sarjı erken bitiyor bi süre sonra da şişiyor. şimdiye kadar beş kere batarya değiştim ama batarya sorunu çözülmedi. telefonda bataryayı aşırı ısındıracak bi uygulama yüklemiyorum gayet dikkatli kullanıyorum fakat durmadan aynı şeyler oluyor. son bi senedir telefon kendiliğinden kapanıp şarja takana kadar açılmamaya başladı ya da durmadan yeniden başlatıyor kendini acaba sorun neden kaynaklı olabilir

    4 Mart 2020 , 03:00
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu bir akım kaçağı yani ana kart arızası olabilir, bu gibi sorunlar bazen çok minimal olup arıza tespiti imkansız olabiliyor.

      Eski bir model olduğu için ana kart yedek stoklarda bulunmuyor, en mantılı çözüm uygun fiyatlı bir sağlam ana kartlı 2ci el cihaz almak bunun ana kartını kullanmak olacaktır.

      NOT: Ana kart alacağınız cihazda önce İMEİ kaydı sorgulamanızı tavsiye ederiz. Kayıtsız yada kayıp çalıntı bir cihaz ile uğraşmak zorunda kalmasınız.

      4 Mart 2020 , 22:18
  • Müşteri cevap

    Merhabalar Xperia XZ kullanıcısıyım ve telefonumda kasmalar donmalar oluyor ve donmalar geçmiyor bende dondupu zaman güç tuşuyla ses açma tuşuna basılı tutup yeniden başlatıyordum dün video izlerken tekrar dondu ve tekrar yeniden başlatmak istedim fakat telefon kapandı ve açılmıyor tuş kombinasyonlarını denedim ve xperia conpanion yazılımını kurdum bilgisayara yönlendirmelere göre devam ettim onarım bölümünden telefonu okumuyor USB bozuk veya hatalı diye windws uyarı veriyor ve tepki vermiyor telefon hiçbir şekilde sorun sizce nerde yardımcı olursanız çok sevinirim

    20 Şubat 2020 , 20:08
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Şarj cihazı bağlantısı sırasında şarj oluyor için ışık çıkıyor mu? evet ise sorun bataryada olabilir, yada farklı bir kablo ve şarj aleti deneyebilirsiniz.

      Dilerseniz PC USB üzerinden kablo bağlayıp cihazınızın şarj olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Cihazınız şarj oluyor ve batarya şarj tutuyor ise kurtarma menüsüne erişebiliyor olmanız gerekli.

      Kurtarma menüsü yada logo hiç bir şekilde gelmiyor ise sorun donanımsal olabilir, cihazınız açılıyor ve USB bozuk hatasını kurtarma modunda alıyorsanız, USB sürücülerini güncelleyin. USB portunu değiştirin, kabloyu değiştirin, son çare olarak farklı PC üzerinden deneme yapın.

      20 Şubat 2020 , 20:40
  • Müşteri cevap

    Merhabalar..samsung s6 telefonumu gece şarja takıp yattım sabah kalktığımda hiçbirsekilde açılmadı..bir teknik servise götürdüm , şarj yerinde sorun var dediler değiştiler ama yine Açılmamış..ana kart problemi olabilir dediler , Yapamadılar ve bana geri verdiler..Google da Kayıtlı gmail hesabımında şifresini bulamadığım için onuda açamıyorum..bütün resimlerim , bilgilerim telefonda..lütfen yardım edin..çok üzülüyorum…

    12 Şubat 2020 , 00:41
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Öncelikle geçmiş olsun dileklerimizi sunarız, ana kart zarar görmüş olduğu için nana yada farklı bir entegre değişimine gidilip yüksek maliyetler ile cihazınızın onarımı yapılsa bile üzülerek belirtmek istiyoruz ki verileriniz silinecektir.

      Kullandığınız e-posta adresi ve şifesini hatırlıyorsanız drive üzerinden açıksa resimlerinizi, gmail üzerinden kişiler (rehber) vb yedeklerinize ulaşabilirsiniz.

      13 Şubat 2020 , 03:39
  • Müşteri cevap

    Ekranda hiç ışık yok bu durumda telefonun anakartının yandığını nasıl anlarız, anakartı yanan telefon nasıl çalışır?

    Bu anakart yanlış ise tamiri nasıl yapılır, S7 tamiri olmaz ise anakart değişimi ne kadar.

    Normalde telefon ekran kartı yanması garanti kapsamında mı?

    7 Şubat 2020 , 23:19
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      10 Şubat 2020 , 17:41
  • Müşteri cevap

    merhabalar iphone 5s telefonum kapandı şarja taktım yaklaşık 1 saat kaldı ama açılmadı açmayı denedim olmadı şarjı göstergesi gösteriyordu teleyonumun problemi nedir acaba öğrenebilirmiyim ? ACİL DÖNERSENİZ SEVİNİRİM !

    4 Şubat 2020 , 22:21
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Cihazınız yazılımsal zarar görmüş olabilir bazen bu gibi durumlar oluşabiliyor.

      iTunes üzerinden restore işlemi denebilirsiniz.

      NOT: Restore işlemi sonrasında verileriniz silinecektir.

      4 Şubat 2020 , 22:54
      • Müşteri cevap

        ailem telefoncuya götürdü dediklerine göre anakart yanmıs olmayabilirmiş dediler inşallah sizin dediginiz gibidir ama itunes yapabilmek için acılması gerekmez mi bilgisayardan denedim acılması için olmadı ne yapmalıyım ACİL

        7 Şubat 2020 , 05:57
        • Cep Market cevap

          Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

          https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

          Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
          Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

          Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

          7 Şubat 2020 , 15:28
  • Müşteri cevap

    Merhaba
    Samsung note8 telefonumu gece şarja taktım sabah kalktığımda hiçbir şekilde tepki yoktu telefonumda kimseye gösterme şansım olmadı garantisi de yok malesef ne yapmalıyım

    2 Şubat 2020 , 12:10
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun şarj soketi yada batarya kaynaklı olabilir, bazen şarj entegresi arızası oluşabiliyor.

      Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      2 Şubat 2020 , 14:33
  • Müşteri cevap

    orjinal olmayan yazılım sonucu cihazda ime silindi bu durumda anakarttat ne tür bir arızaya neden oluyor. anakart değişimi isteniliyor

    29 Ocak 2020 , 10:19
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Fakat arıza işlemleri cihaz markası ve modeline göre değişebiliyor.

      1: Apple
      2: Android

      Apple marka cihazlarda İMEİ baseband zarar görmüş ise maalesef komple ekran değişimi gerekli oluyor. ( Bu durumda uygun fiyata 2 ci el anakart araştırması yapmanız gerekiyor ) bu parçaların sıfır satışları bulunmamaktadır.

      Android cihazlarda ise Flash Rom atılarak Root sonrası İMEİ yenileme işlemleri yapılabilir, yani Android cihazlarda anakartlar tamir yapılabiliyor.

      NOT: Yazılımsal alanda cepmarket olarak biz destek sunamıyoruz, bunun için özür anlayışınız için teşekkür ederiz.

      29 Ocak 2020 , 15:07
  • Müşteri cevap

    Telefonum da şebeke görünüyor ama arama yapamıyorum arama ve msj gelmiyor sim kartımı başka TLF taktım çalışıyor diğer bütün uygulamaları kullanabiliyorum yardımcı olabilirmisiniz

    24 Ocak 2020 , 13:02
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Telefon modeliniz nedir acaba?

      24 Ocak 2020 , 15:23
  • Müşteri cevap

    on gün önce bir redmi note8 pro aldık on gün kadar kullandıktan sonra sarja takılan tlf sabah ekranı açılmadı aldığımız yere başvurduk yazılımsal bir şeyler olabileceğini söylediler tlf bilgisayara bağlıyorlar fakat yazılımı atamıyorlar sebebi ne olabilir sarja takılınca üste beyaz bildim ışığı yanıyor fakat ekran açılmıyor

    14 Ocak 2020 , 11:08
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Yurtiçi bir cihaz ise direk garantiye göndermenizi tavsiye ederiz, aynı şekilde yurt dışı ithalatçı garantili ise yine servise göndermeniz gerekir.

      Yurt dışı kayıtsız cihaz aldıysanız ( garantsiniz ) imei atma işlemi sırasında bazı durumlar oluşuyor
      Cihazın imei atmak için botloader kilidinin açılması bu işlem şu şekilde yapılabilir.

      1: Xiaomi Mi Unlock Servisi üzerinden yazılımsal istek ile 7 iş günü sürebilir
      2: İmei atan firmalar bu süreçi hızlandırmak için cihazı söküp cihaz içine müdahale etmektedir

      Her 2 türlüde cihaza yazılımsal müdahale edilmektedir, su sırada yüklenen yazılımda sorun olduğu yada bir sonraki güncelleme ile çakıştığı için cihazınız açılmıyor olabilir.

      Telefonu satın aldığınız firma ile tekrar görüşüz yazılımsal olarak sizlere yardımcı olmasını istemelisiniz.

      Alternatif olarak bu cihazlara yazılım atan farklı firmalarda olabilir, maalesef firmamız yazılım konusunda sizlere bu modelde destek olamamaktadır.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      14 Ocak 2020 , 22:36
  • Müşteri cevap

    İyi günler lenova K6 not telefonumun bataryasının kisa surede bitmesi sonucu bataryasını degistirdim ama k5 takilmis ikiside ayni diyerek ama telefonum hep %50 de hic oynamıyor birden kapaniyor sarji bitince bir aydır böyleyken bir andan hic şarj olmamaya başladı başka bir şarj aletiyle yapinca bir kaç dakka sonra aciliyor.Açıkken her şarj aletiyle sarj oluyor gözüküyor bazen sarjdan çıkarınca direk kapanıyor.Bugün kendi bataryasıni takdirmak icin götürdüm ama bana sorunun anakartta olup anakartı değiştirmek üzere yetkili servise götürün dendi.Ne yapmalıyım ?

    28 Aralık 2019 , 17:56
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun bahsettiğiniz gibi ana kart üzerinde olabilir, tavsiyemiz yetkili servise götürmeniz yönünde olacaktır.

      28 Aralık 2019 , 22:14
  • Müşteri cevap

    Merhaba,Galaxy S6 telefonumun anakartı bozuldu sonrasında ikinci el bir anakart alarak kendim internetten izleyerek değiştirdim ilk başlarda çalışıyordu sonraları arasıra donmalar ve kapanmalar başladı ve zamanla iyice arttı ve kullanamadım sonra bir tamirciye verdim bataryasının arızalı olduğunu söylerek batarya değişimi yapıldı tam 1 ay sonra aynı arıza yine tekrarladı akşam %100 doldurduğum batarya sabah boşalıyor , batarya dolu olsa bile 1-2 dk. çalışıp tekrar kapanıyor, anakart ta bir kısa devre falan olabilir mi pil neden bozuluyor ?Konu hakkında değerli yorumlarınızı bekliyorum.
    Teşekkürler.

    27 Aralık 2019 , 22:27
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun ana kartta akım kaçağı gibi durmaktadır, fakat üzülerek belirtmemiz gerekiyor bu model üzerinde yedek parça sorunları yüzünden destek veremiyoruz.

      Bunun için özür, anlayışınız için teşekkür ederiz.

      28 Aralık 2019 , 12:55
  • Müşteri cevap

    Anakartı susan telefon (yani bilgisayara bağlandığında tepki vermeyen ve hiç bir şekilde açılmayan telefon ) şarja takıldığında bataryayı doldurur mu

    NOT:Batarya takılıp çıkarılabilir olanlardandır.

    22 Aralık 2019 , 22:37
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Sorunuzun cevabı ise şu şekilde olabilir.

      Ana kart tamamen bozulursa bu mümkün değildir.

      Ana kart kısmi bozuksa örneğin şarj ünitesine kadar akım gelip bataryaya ulaşıyorsa batarya dolabilir, tabii ki bataryanın şarj olması ana kartın sağlam olduğu anlamına gelmemektedir.

      Örneğin arıza cihazın açılmamasına sebep olabilir fakat batarya o arada şarj olabilir, çok ufak bir parça bile ciddi hatalara sebep olabilir.

      Bu gibi arızalar oldukça zahmetlidir, bazen ise çözüm neredeyse bulunamamaktadır.

      Keyifli günler dileriz.

      23 Aralık 2019 , 00:25
  • Müşteri cevap

    merhaba benim samsung note 2 telefonum vardi bunu rotlayip note 8 rom.yukledim ama 2 ay sonra imei gitti *#06# den imeil.nul yaziyor kendi kasasindaki imeil.halen kayitli e devletden bakinca sonra tekrar orjinal note 2 romunu yukledim ama telefon aciliyor samsung yazisinda kaliyor hartreset felan.yaptim.olmadi bazi tamircilere sordum anakart yanmis olabilir dedi ama ben imeil.ile.alakali oldugunu dusunuyorum sizce ne.olabilir tesekkurler

    17 Aralık 2019 , 14:51
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu durumda telefonun EFS dosyası zarar görmüş olabilir ( Encryption File System ) açılımı Encryption File System olup, işlev olarak içerisinde telefona özel bilgilerden cihazınıza ait olan IMEI, network MAC adresi, ürün kodu gibi bir takım cihaza özel bilgilerin saklandığı bölümdür.

      Cihazınıza yeniden yazılım yüklenmesi gereklidir, tabi bazı işlemlerin teknik servislerce yapılması gerekecektir.

      Fakat belirtmemiz gerekiyor firmamız bu alanda sizlere destek olamamaktadır, bu arıza türleri için flash atan özel teknik servisleri araştırmanızı tavsiye etmekteyiz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      17 Aralık 2019 , 16:28
  • Müşteri cevap

    Merhabalar,
    Samsung Note5 telefonumda galeride resimleri siliyorum ve resimler siliniyor. Fakat yerlerine gri fonlu çerçeveler gözüküyor.
    Bu neden kaynaklanıyor olabilir ?
    ve fotoğraflar halen hafızada yer kaplıyor demek mi oluyor ?
    Yardımlarınıza şimdiden teşekkürler..

    16 Aralık 2019 , 19:10
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu durum genelde resimlerin galeri kısmından değilde dosya yöneticileri tarafından silinmesindan kaynaklıdır.

      Galeriden silinen resimlerin thumbnail ( ön izleme resimleri )’de silinir, bu ön izleme resimleri resimlerin ana dosyaları silindiği için çalışmazlar.

      Ön izleme ( thumbnail )  resimleri manuel silinirse, bunların yerine ( placeholder image ) yani gri gördüğünüz resimler gelir.

      Placeholder image yani görünen gri olan resimler aslında resim değil renk kodlarından oluşan bir kare ön izleme resmidir.

      Resimler galeri üzerinden silindiği halde bu hata oluşuyor ise sorun resimlerin hafıza kartında olmasından kaynaklanabilir, hafıza kartı kullanmıyor iseniz bu durumda yapmanız geren şey placeholder image’larının silinmesi için restore işlemi olacaktır.

      Peki placeholder image’ları yer kaplarmı? bunlar düz renk kodlarından oluştuğu için 100 adet placeholder 1 adet resim kadar ancak yer yaplayacaktır.

      Bu placeholder imageları gözünüze çirkin geliyorsa cihazınızı fabrika ayarlarına dönerek bu sorunda kurtulabilirsiniz.

      16 Aralık 2019 , 22:36
  • Müşteri cevap

    Merhaba
    S7 edge kullanıyorum ekranda aniden donmalar başladı o an hangi uygulama açıksa (galeri,wp,face,ins) o ekranda donup kalıyor dokunmatik tepki vermiyor kendini yeniden başlatıyor , telefon bazende ekranda yatay olarak 1 parmak genişliğinde baya çizgi oluyor kendini yine yeniden başlatıyor , çoğunlukla yeniden başlarken açılıyor ama bazen s7 edge yazdığı esnada bi kaç saat donuyor açılmıyor açma kapama tuşu ses tuşları hiç birine tepki vermiyor kendi kendine açılana kadar 1 ay önce falan üstüne kahve dökülmüştü yazılımdan mıdır sizce yoksa anakart grafik kartı falan mı gitti ?
    Teşekkür ederim

    11 Aralık 2019 , 05:59
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.

      Belirttiğiniz arıza türleri ekran değişimi gerektirebilir, Samsung C5 Ekran Değişimi Fiyatı ise 699 TL’dir.

      https://cepmarket.com.tr/urun/samsung-c5-ekran-degisimi/  

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      11 Aralık 2019 , 15:09
  • Müşteri cevap

    Merhaba lütfen yardım edin telefonum lg g6 telefonumu yere düşürdüm sim yuvası kırılmış sim yuvasını sipariş verdim teknisyen taktı ama taktıktan sonra sürekli ekrana lg system Server durduruldu hatası veriyor 3 saniyede bir problem ne olmuş olabilir

    10 Aralık 2019 , 23:19
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu model üzerinde üzülerek arıza tespit işlemi desteği sunamadığımızı belirtmek isteriz. Son günlerde bu sorunu bu model üzerinde gözlemlemedik. Sizlere tavsiyemiz yetkili servis tarafından arıza tespit işlemi yönünde olacaktır.

      Bu arıza ciddi sorunlar tarafından yaşanmış olabilir, en net  cevabı ise yetkili servis tarafından edinebilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      11 Aralık 2019 , 04:18
  • Müşteri cevap

    Merhaba note 5 ‘imi bundan bir ay once samsung yetkili servise verdim iç ekran kırılmış dediler arka glass ve on kamerasını değiştirdiler 990 tl odedim ama telefonu alır almaz aradıklarına ulasamamaya bikac seferde ulaşmaya beni arayanlar da bana ulasamamaya başladı deprem sonrası turktelekomla ilgili alt yapı sıkıntısı var demişlerdi ama başkalarının cekio benim hala cekmio hala kullanamıyorum sim kartınızı yenileyin dediler onuda yeniledim düzelmedi sonrasında dedikleri telefonunuz la alakalı bi sıkıntı deyince yaptırdığım servise geri götürdüm 3 gün alıkoydular telefonumu sonrasındada anakart arızası deyip 870 tl daha istediler tabiki onaylamadım ama telefonum acik hic konuşamio değilim internete de giriyorum ancak sadece araraken beni aralıklarında bikackez üst-üste aramaları gerekio sizin forumu okuduğumda anakart arızasın da telefonunun hic çalışmadığını öğrendim ama benim çalışıyor nasil bi yol izlemeliyum sizce nedir ve ben sanirim bu servisi şikayet edicem ve tüketici heyetinde başvurucam

    18 Kasım 2019 , 13:43
    • Cep Market cevap

      Merhaba; İç ekran kırılması oluşunca ilk arıza sırasında ana kart üzerinde minimal hasarlar oluşmuş olabilir, bu durumda servisin bu kadar ufak bir arızayı tespit etmesi oldukça zordur.

      Ekran değişimi sonrası şebeke & batarya sorunları, akım kaçakları ana kartın zarar görmüş olmasından kaynaklanabilir.

      Ana kartlar bazen tamamen bozulabilir, hiç ışık yada ekranda görüntü olmaması sizinde belirtiğiniz gibi ana kartın tamamen bozulmuş olduğunu gösterir.

      Fakat bazen bu gibi durumlarda çok ufak arızalar yine ana kart üzerinden kaynaklanabilmektedir, buradaki sorun ana-kartınızda hasar tespiti yapılmadan ekran değişimi yapılmış olmasından kaynaklı olabilir.

      Bu konuda sizlere bu yada şu yapılması gerekiyor diyemiyoruz, umarım anlayış ile karşılarsınız.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      18 Kasım 2019 , 15:23
  • Müşteri cevap

    Merhaba. Telefonum galaxy e7. Telefonumu kullanırken ekrana dokunduğumda ekran şeffaf bir şekilde mavileşiyor ve bu maviler titriyor. Ekran aynı şekilde fakat ekranın üzerindeki o mavi efekt gibi şey titreşim oluşup dokunma bitince geri çekiliyor. Bazen dokunmadığımda da oluşabiliyor. Kendiliğinden gelip gidiyor. Sebebi nedir acaba

    10 Kasım 2019 , 17:56
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun iç LCD panelin zarar görmüş olmasından kaynaklıdır, çözüm ise komple ekran değişimi şeklindedir.

      Hemen aşağıda bulunan sayfadan ekran değişimi hakkında fiyat & bilgi edinebilirsiniz

      Samsung E7 Ekran Değişimi

      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      10 Kasım 2019 , 18:41
  • Müşteri cevap

    merhaba samsung note 4 telefonum sarjı çabuk bitmeye başlaınca eni bir batarya aldım asırı ısınıp yine şarj sorunu oluştu tekrar batarya değistirdim yine aynı ssorun var şarj almıyor sizce sorun nedir ve ne kadar tutar tamir edilirse?

    29 Ekim 2019 , 16:21
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu sorun genellikle ana kart’tan kaynaklanır, şarj entegresi zarar görmüş olabilir bu entegrenin bozulma sebebi yan sanayi şarj aleti kullanımı & araç şarjı veya şarj halinde kullanım gibi durumlar olabilir.

      Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      29 Ekim 2019 , 22:46
  • Murat cevap

    Mrb tlf um samsung alpa internete girdiğimde şebeke sorunu yaşıyorum başka tlf taktım sorun yok yardım teşekkür ederim

    28 Ekim 2019 , 22:57
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Samsung Galaxy Alpha için şebeke çipi gibi yedek parçalar firmamızda bulunmadığı için şu günlerde bu modelde sizlere destek verememekteyiz.

      Bunun için özür, anlayışınız için teşekkür ederiz.

      28 Ekim 2019 , 23:59
  • Müşteri cevap

    Merhaba telefonum sony xperıa z ekran kırılmadı ama yerinden cıkıyor ve beyaz ısık var ama ekran gozukmuyor ben ıcıni acıp bazı seylerı baya bir oynattım gri bir sey vardı ana ekrana baglı onunla oynadım felan ekranı tekrar taktım ve yine beyaz ısık full ama bır bildirim yada uygulama goruntusu yoktu seste yoktu sizce telefonumun beynide gıtmıs olabilirmi yapılması mumkunmu yapılsa eskı mesajlar gelırmı yanı beyni geri gelırmı

    24 Ekim 2019 , 02:08
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu durumda sizlere tavsiyemiz ücretsiz arıza tespit işlemi yönünde olacaktır, ekran değişimi yada diğer arıza çeşitleri için bilgilendirilirsiniz.

      Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      24 Ekim 2019 , 04:55
  • Müşteri cevap

    bir kaç ay önce samsung a70 aldım ve yere düşürdüm iç ekranı kırıldı telefoncuya verdiğimde cam takıldıktan sonra telefon geri açılmamış ama telefon bendeyken hala bildirimler ve açma tuşuna uzun basınca mavi bir ışık geliyordu adam anakarta bakmadan anakart kırılmış olabilir diyip taktığı camı çıkartıp geri vermiş sizce anakartı kırılmış mıdır

    22 Ekim 2019 , 20:40
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu konuda sizleri kısaca bilgilendirmek istiyoruz.

      Cep telefonu kasaları düşme anında eğilebildiği için anakart üzerinde kılcal çatlaklar oluşturabilmektedir. Standart normal ekran kırıkken kullanım devam ederken herhangi bir sorun yaşanmazken, ekran değişimi için kasa söküldü anda kılcal çatlak tamamen esneklikten dolayı açılabilir. Çok ender yaşansa da anakartlar’da böyle arızalar oluşabilmektedir, yine de net bir cevap verebilmek için dilerseniz cep telefonunuzu ücretsiz arıza hizmetimize tabi tutabiliriz. Bu gibi esneyen kasalardaki anakart sorunlarının tamiratı oldukça zor olmaktadır, anakart ve ekran değişimi maliyeti çok ciddi tutabilmektedir. Firmamız arıza tespiti işlemleri sırasında cihazınızı inceleyip gerekli maliyet hakkında sizleri bilgilendiriyor. Ayrıca Kargo için gönderim ve alım işlemlerinde herhangi bir ücret ödemeniz gerekmiyor.

      Harici merak ettikleriniz için WhatsApp hattımızı Dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz

      24 Ekim 2019 , 05:07
  • Müşteri cevap

    iyi geceler benim bir sorum olcakti telefonum da her açtıgımda samsung yazısı takılı kalıyor nerden acaba yardımcı olursanız cok memnum olurum

    22 Ekim 2019 , 00:58
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Telefonunuz kapalı durumda iken Power + Ses Açma tuşlarına 30 Saniye basılı şekilde bekleyince kurtarma menüsü geliyor olmalı.
      Kurtarma menüsü açılır ise şu adımlar izlenmeli.
      1: Wipe data/factory reset
      2: Wipe cache partition
      3: Reboot system now
      Tabi bu arada verilerinizin sıfırlanacağını unutmayın, restore işlemi sonrasında aynı sorun devam ediyor ise telefonunuzda ana kart üzerinden fiziksel bir sorun olmuş olabilir.

      22 Ekim 2019 , 03:24
  • Müşteri cevap

    İphone 6s. bi kere düşürdüm ekran parçaladı. Tamirde ekran 1gün çalıştı sonra ekran dönmeye başladı en son sadece evde iken çalıştı. Yani hiç bi şekilde dışarda ben ve ya bana kimseye ulaşamadı oldu. Sadece ve sadece evimin wifi ile çalışiyor

    18 Ekim 2019 , 23:15
    • Cep Market cevap

      Dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      19 Ekim 2019 , 17:52
  • Müşteri cevap

    merhaba. samsung galaxy note 5 telefonumda oyun oynarken ekran donuyor ama arkadan sesler gelmeye devam ediyor. ayrıca bazen kafasına gore ana ekrandayken de hic bir islem yapamıyorum telefonun kilidini acamıyorum ama sonra duzeliyor. bunun sebebi ne olabilir

    10 Ekim 2019 , 14:43
  • Müşteri cevap

    Samsung a8 telefonum oyundayken önce donup sonra kendini yeniden baslatti ve 20 gundur ayni durumda. Telefonun her acilmasindan sonra 5 10 dakka hatta bazen 1 dk bile gecmeden donup kapaniyor nedeni ne olabilir

    21 Eylül 2019 , 17:27
    • Cep Market cevap

      Merhaba; WhatsApp hattımız üzerinden destek aldığınız görünmektedir, biz yinede sizleri bilgilendirmek isteriz.

      Bu gibi durumlarda restore işlemi ile sonuç alınamıyor ise, cihazı garantiye göndermeniz en mantıklı seçim olacaktır. ( garantiniz yok ise servis ücreti çıkartılacaktır )

      Ana kart üzerinde sorun oluşmuş olabilir geçmiş olsun dileklerimizi sunar keyifli günler dileriz.

      22 Eylül 2019 , 03:50
  • Müşteri cevap

    merhabalar xıaomi mi 8 lite telefon aldım ve hiç bir sıvı teması olmadı ve telefonu hiç düşürmedim fakat sarjı varken telefon kapandı açılmadı hiç bir ışık yok servise göndericem sizde sorun nedir ?

    22 Mart 2019 , 00:16
    • Cep Market cevap

      Merhaba; Bu gibi sorunlarda detaylı bir cevap vermek çok zor dilerseniz cihazınızı ücretsiz arıza tespit hizmetimize tabi tutabiliriz, bunun için bizlere ücretsiz kargo ile cihazınızı göndermeniz yeterli.

      https://cepmarket.com.tr/service/kargo-ile-cep-telefonu-tamiri/

      Firmamız tüm arıza tespitlerinde önce analiz edip müşterilerini bilgilendiriyor, onayınız sonrasında işlemler başlatılıyor.
      Harici aklınıza takılanları sormak için mesai saatleri içinde 0216 345 83 84 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

      Geçmiş olsun dileklerimiz ile.

      22 Mart 2019 , 03:41

Sormak İstediğiniz Bir Şey Mi Var ?

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Blog sayfasına dönün