Apple Garanti Sorgulama Nasıl Yapılır?
Gündelik hayattaki önemi her geçen gün artan teknolojik cihazlar, son derece hassas olmaları sebebiyle oldukça dikkatli ve özenli kullanılmalıdır. Bu cihazlarda herhangi bir hasar meydana gelmesi halinde tamir süreci çok maliyetli olabilir. Cihaz için ödediğiniz tutarı ve cihazı kullanmaktan elde edeceğiniz menfaati korumak için tasarlanan garanti süreci, haklarınızı gözetmesi yönüyle oldukça önemlidir.
Teknolojik cihazlar için tanınan garanti süresi cihazın markasına ve hatta modeline göre dahi değişiklik göstermektedir. Birden fazla cihaz arasında tercih yapmanız gereken hallerde garanti süresi en uzun olan ürünü tercih etmeniz önerilir. Bu sayede cihazda meydana gelen sorunlar en kısa sürede yetkililer tarafından çözüme kavuşturulur ve bunun için sizden hiçbir ek ücret talep edilmez.
Apple ürünleri arasında yer alan iPad, iMac ve iPhone gibi ürünler için de garanti süresi tercih ettiğiniz modele göre değişir.
Apple Garanti Sorgulama Nasıl Yapılır, Hangi Bilgilere İhtiyaç Duyulur?
- iPhone, iMac veya iPad garanti sorgulama için cihazınızın seri numarasını bilmeniz gerekir.
- Seri numarası iPad’lerde cihazın arka yüzünde yer alır. Diğer tüm cihazlar için ise sırasıyla “Ayarlar”, “Genel” ve “Hakkında” sekmelerine tıklanarak seri numarasına erişmeniz mümkündür.
- İlgili ürünün numarası, https://checkcoverage.apple.com/tr/tr/ adresine yazılır.
Teknoloji ile ilgili aklınıza takılan her konuda sizlere çözüm üretmeyi hedefleyen Cep Market yalnızca ürünlerin tamiri aşamasında değil, sizlere destek olma noktasında da büyük bir özveri ile çalışır. Garanti kapsamındaki telefonlar ücretsiz bir şekilde tamir edilir. Bu sebeple satın aldığınız ürünle ilgili herhangi bir problem yaşanması halinde sorununuz, en kısa zamandan sizden hiçbir şey beklenilmeden çözülür.
Peki, garanti kapsamında yer almayan neler vardır?
- Bağlantı noktalarında yer alan plastikler garanti kapsamına girmez.
- Ekranda meydana gelen çizikler ya da ezilmeler garantiye dâhil değildir.
- İşçilik veya üretimde meydana gelmemiş olması şartıyla koruyucu ürünler ve piller garanti kapsamında sayılmaz.
- Hatalı kullanım ve sıvı alımı gibi haller ve bunlara ek olarak mücbir sebeplerden kaynaklanan arızalar garanti kapsamında yer almaz.